Saksa sporditoodete valmistaja Adidas AG teatas, et plaanib aastaks 2020 avada Hiinas 3000 uut poodi.
Praegu on
Adidasel Hiinas 9000 poodi ning uute poodide avamisega näitab ettevõte, et Hiina majanduse nõrgenemine pole sporditoodete tarbimist veel vähendanud. Adidase esindaja Colin Currie ütles The Wall Street Journalile, et sihikule on võetud Hiina väiksemad linnad, mis kasvavad prognooside järgi järjest suuremaks ja seda isegi majanduslikult keerukatel aegadel.
„Me oleme ettevaatlikult optimistlikud,“ ütles Curre. Ta lisas, et Hiina turul hoitakse tähelepanelikult silma peal, kuna sellest on saanud ettevõtte kõige kiiremini kasvav turg. Adidase müük on Hiinas kasvanud, kuigi näiteks paljud kiirtoidurestoranid nagu Yum Brands, Pizza Hut ja KFC on pidanud tundma müügi langust.
Eile teatas Adidas, et Hiinas kasvas 2015. aastal müük 18 protsenti. Neljandas kvartalis suurenes müük 16 protsenti.
Adidase aktsia on Saksa börsil tõusnud aastaga peaaegu 37 protsenti.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.